aparat2

پاسخ به سوالات متداول

 در زير ليستي از سوالات متداولي را که مراجعه کنندگان از ما پرسيده اند به همراه پاسخهاي آن مشاهده مي کنيد، با کليک بر روي هر سوال پاسخ را خواهيد يافت.

اگر سوالي داريد که پاسخ آن در زير وجود ندارد لطفا از طريق منوي تماس با ما در سايت به ما اطلاع دهيد، همکاران ما به سرعت با شما تماس خواهند گرفت.

 

 

  • حداقل تعداد سفارش خريد چه مقدار است؟

    شرکت امکان فروش به صورت خرده فروشي را ندارد اما با تماس با تلفنهاي شرکت که در بالاي سايت و همچنين در صفحه تماس با ما ملاحضه مي کنيد همکاران ما نزديک ترين نمايندگي فروش محصولات آوا الکتريک را به شما معرفي مي نمايند تا محصول مورد نظرتان را در اسرع وقت تهيه نمائيد
  • تاريخ شروع گارانتي محصولات از زمان فروش محاسبه مي گردد يا از زمان توليد؟

    زمان يک ساله قيد شده به عنوان تاريخ شروع گارانتي محصولات آوا از زمان فروش توسط نمايندگي هاي مجاز محاسبه مي شود اما در عمل جهت حمايت از حقوق مصرف کننده شرکت در محاسبه اين تاريخ انعطاف زيادي را نشان مي دهد.

  • براي ارسال محصولات مشمول گارانتي به شرکت چگونه عمل کنيم؟

    در زير برخي شرايط مربوط به نظام خدمات پس از فروش آوا را مشاهده مي کنيد.

      • هم مصرف کنندگان نهایی و هم نمایندگان فروش شرکت می توانند محصولات مشمول گارانتی را به شرکت ارسال نمایند.
      • جهت اطلاع از آدرس و کد پستی مرکز خدمات پس از فروش شرکت حتما با تلفنهای روابط عمومی شرکت تماس بگیرید.
      • هزینه ارسال محصول به شرکت بر عهده ارسال کننده خواهد بود و هزینه عودت محصول پس از رفع عیب بر عهده شرکت آوا می باشد.
      • محصول دریافت شده توسط شرکت پس از رفع عیب، تنها و تنها به آدرس ارسال کننده عودت داده می شود.
  • شرایط اخذ نمایندگی فروش محصولات آوا الکتریک چگونه است؟

    لطفا با تلفن های روابط عمومی شرکت تماس گیرید.

سوال دیگری دارید؟

 

 

اگر پاسخ سوال شما در میان پاسخهای این صفحه یافت نمی شود لطفا از طریق صفحه تماس با ما در همین وب سایت، سوال خود را از ما بپرسید و یا با تلفنهای شرکت تماس بگیرید. وظیفه ما پاسخگوئی به شما است 

با ما در ارتباط باشيد